SZOLGÁLTATÁSOK
FENNTARTHATÓSÁGI STRATÉGIA
A vállalat vagy szervezet működésének ismeretében, a piac és a szektor sajátosságait figyelembe véve alakítjuk ki fenntarthatósági stratégiáját. A vezetéssel közös munkában támogatjuk a mérföldkövek, éves célok és mérőszámok meghatározását.
ESG ÉRTÉKELÉS
Az ESG (environmental, social, governance) értékelés célja, hogy felmérje egy adott cég fenntarthatósági teljesítményét, képet adjon a jelenlegi helyzetéről és kiindulási alapként szolgáljon a rövid és hosszú távú fenntarthatósági célok megfogalmazásához, stratégiák megtervezéséhez.
FENNTARTHATÓ VÁLLALATI MŰKÖDÉS
A vállalati igényekre szabva kialakítjuk a fenntartható működést támogató irányítási folyamatokat és rendszert.
FENNTARTHATÓSÁGI JELENTÉS
A Planet Fanatics’ Network Kft. által készített fenntarthatósági jelentések a GRI Standardnak megfeleltetve készülnek.
STAKEHOLDER KAPCSOLATOK
A fenntartható működésnek része az érintettek tájékoztatása és bevonása; legyen szó akár felelős befektetőkről, szabályozókról, partnerekről, beszállítókról, médiáról, munkavállalókról, lakosságról, társadalmi szervezetekről, közösségekről vagy ügyfelekről.
FELELŐS TERMÉKPORTFÓLIÓ
Felmérve a szervezet meglévő termékportfólióját és működését, egyedülálló, innovatív és fenntartható termék bevezetésére teszünk javaslatot, közreműködünk az új termék megtervezésében.
KLÍMASTRATÉGIA
Az összetett, mindenre kiterjedő klímatanácsadás részeként vállalunk karbon-lábnyom számítást, klímastratégia fejlesztést a Science Based Target initiative-nak megfelelve, klímavédelmi aktivitások megtervezését, valamint karbonsemlegesítést. Már közel 1000 cég fogalmazott meg olyan hosszútávú kibocsátáscsökkentési célokat, amelyek megfelelnek az IPCC 1,5°C-os szcenáriójának. Közös célunk, hogy megállítsuk a klímaváltozást és ehhez kézzelfogható lépéseket tegyünk.
FENNTARTHATÓ KÉPZÉSEK
Workshop, tréning, tudatformálás, csapatépítés, képzés, bármi, ami az érintettek felelősebb gondolkodását, tudásuk gyarapodását és elköteleződését segíti. Szervezetre szabva, egyedien, mégis naprakész szakértelemmel.
KÜLSŐ ÉS BELSŐ RENDEZVÉNYEK
A tudatformálás, külső és belső rendezvények esetén ma már elvárás, hogy legyenek környezettudatosak, felelősek, mégis kreatívak és élményt adók.
TÁRSADALMI SZEREPVÁLLALÁS
Fenntartható vállalatként fontos, hogy társadalmi szerepvállalás valós értéket közvetítsen. Legyen szó adományozási stratégiáról, vállalati önkéntességről, stb. csapatunk szakszerű támogatást nyújt.
KÖZÖSSÉGTEREMTÉS, AKTIVIZÁLÁS
Kisebb-nagyobb közösségek bevonásával egyes célkitűzések megvalósítása nem csak hatékonyabb, de a kommunikációs értéke is nagyobb.